Friday, July 4, 2008

Cognitive tests

ENG: Yesterday Cecile Vallet came from Paris to Brussels. She explained me the tests I had (if I want) to do. It was quiet fun but some tests are annoying. And in the extreme environment I'll have to focus to perform well. I also received a heartbeat monitor. The result of the test will be later compared to a groups of people of my age/cultural environment and to other solo explorers.
My equipment has shipped from the USA and should arrive soon. I still have a few things to arrange and some more Camwheel testing-training. Contact more media too.


FRA: Hier, Cecile Vallet s'est déplacée de Paris pour me retrouver à Bruxelles afin de m'expliquer les tests a réaliser en environnment extrême. C'est assez amusant et certains sont assez ennuyeux. Il faudra me concentrer pour ne pas m'énerver. J'ai également reçu un cardiofréquencemètre. Tous ces résultats seront anlaysés et comparés avec un groupe test de mon age/milieu culturel et avec d'autres explorateurs solitaires. 
Mon équipement est parti des USA et devrait arriver bientôt. J'ai encore pas mal de choses à régler et puis surtout tester et m'entraîner au CamWheel. Il faut aussi contacter plus de presse et médias.

1 comment:

Kelly Olson said...

Thank you for shaaring this