Sunday, August 31, 2008

Photos added !

ENG: I've saved my photos and as promised put some on this blog. I continue to do interviews and I'll probably go on TV soon. I will announce this on this blog. I'm taking slowly some weight back my I'm still weak in my legs due to muscle mass loss. I suffered from painful cramps during the first 5 days of my return but now it seems to get better.

FRA: J'ai sauvé mes photos et comme promis j'en ai ajouté sur ce blog. Je fais encore quelques interviews et je vais certainement passer à la TV bientôt. J'annoncerai cela sur ce blog. Je reprends petit à petit du poids mais je suis encore faible dans les jambes à cause de la perte de masse musculaire. J'ai souffert de crampes douloureuses pendant les 5 premières nuits de mon retour mais cela va mieux maintenant.

1 comment:

Famille Dethier said...

Salut Louis-Philippe,

Super les photos!

A+,
Thierry